W ramach realizacji Narodowego Programu Czytelnictwa 2.0 w naszej szkole uczniowie klasy 4 B poznawali legendy polskie i historię państwa polskiego.

W czasie zajęć w naszej szkolnej bibliotece uczniowie z klasy 8 b poznali i ćwiczyli techniki czytania baśni w teatrzyku kamishibai.

W ramach Narodowego Programu Czytelnictwa 2.0 uczniowie klasy 2 c zrealizowali projekt czytelniczy "Tuwim dzieciom".

W ramach Międzynarodowego Dnia Postaci z Bajek uczniowie klasy Va wspólnie z wychowawcą podjęli się realizacji projektu związanego z baśniami.

Realizując NPRCz klasa III a, w oparciu o lekturę Romana Pisarskiego "O psie, który jeździł koleją", wykonała projekt zatytułowany "Pies przyjacielem człowieka".

"Lektura w pudełku", to pomysł na podsumowanie pracy z utworem Aleksandra Kamińskiego "Kamienie na szaniec".  Uczniowie klasy 8b wykonali wyjątkowe projekty w ramach realizacji NPRCz 2.0.

Uczniowie klasy 6 a omawiając książkę J.R.R. Tolkiena "Hobbit, czyli tam i z powrotem" poznali niesamowitych bohaterów wyczarowanych słowem przez Tolkiena. Zainspirowani fantastycznymi historiami stworzyli własną galerię postaci, stworów i stworków.

Kretuś i Burasek to bohaterowie bajeczek autorstwa pani Marii Magdaleny Antosiak, która była gościem spotkania z uczniami klasy 3 a i 2 c naszej szkoły.

W ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa,  uczniowie klasy 2a,  zrealizowali projekt edukacyjny "Pieciopsiaczki oczami dziecka".

Uczniowie klasy 8a w ramach realizacji NPRCz 2.0, w czasie lekcji języka polskiego wykonali projekt czytelniczy "Lektura na wieszaku".

Dobre słowa czyli jakie? – odpowiedzi na to pytanie szukali uczniowie klas 2 a, 2 b i 2 c naszej szkoły w czasie zajęć edukacyjno-czytelniczych.